Har nu vilat från träning i två dagar. Och nu är jag redo för ett pass igen.
Ska försöka. F ö r s ö k a alltså. Att vara där i två timmar.
Vi får se hur det går. Egentligen hade jag tänkt att gå på ett skivstångspass i eftermiddag, men känner mej redo för att gå dit nu. Men alltså. Jag måste få in ett sådant pass. Love skivstång.
Eftersom jag inte fick så bra utlåtanden av den dära instruktören när jag testade på Crossfit i somras (har jävligt svårt att stå rätt med knä o dylikt, det där med koordination alltså) Och eftersom B dök upp där lite efter mej och vännen så blev det ju lite pinsamt. Och eftersom det blir en sväng i morgon med, så kanske jag inte ska gå till överdrift.
Igår somnade jag vid halv fem på eftermiddagen och sov i en och en halv timma. Var så trött att jag somnade med en halvdrucken kaffekopp som jag fick ställa i från mej snabbt. Har i alla fall kollat klart House of Cards säsong 3 nu. Och det lär väl bli en fjärde säsong som man får vänta på i ett år eller så. För så kan det ju inte sluta. Men jag klappade händerna i slutet.
Och varför får jag sådant sug av att lyssna på dansbandslåtar, svenska klassiker och och typ Helt galen i dej med Tomas Ledin så fort jag har kollat på Melodifestivalen?

