Det är vår i luften. Och jag gillar´t.
Kan skrivas hur många gånger som helst.
wpid-20150315_190718Tro mej. Jag är ju en sån som ibland upprepar orden. Gårdagskvällen spenderades bland annat med lite snacks, vin och naturligtvis Melodifestivalen. Men kom väl ändå i säng hyfsat tidigt för att vara lördag och vin. Testade den här lilla tuben. Kan säga att pjuh, den har en kylande effekt där nere. Men helt ok. Gillar´t. Pretty much. Nu har jag varit på ett skivstångs pass på gymmet. Lär nog kännas snart. Men det gör det ju alltid. Jag har en ju förmåga att inte vara på de passen så ofta tyvärr. Och lätt glöms det av hur mycket vikt jag hade förra gången. (Har nu skrivits ner) wpid-img_20150313_212856Kände på en övning att jag lätt hade kunnat ha på lite mer vikt, än det jag hade (på hela passet förövrigt) I morgon lär det bara bli konditionsträning. Har faktiskt hällt upp ett glas vin. Bara för att jag vill. Och jag åt en sån tråkig middag nu. Orkade inte fixa mer än havregrynsgröt. Vuxen, då får man äta vad man vill och när man vill. Så kan lika gärna spicea till det med ett glas vin.  Ja. Efter maten då.

