Loggar in. På dejtingsajten, med mitt riktiga konto. För första gången sedan mitten på maj förra året. Kollar runt. Ser att männen jag hade inplanerade dejter med, är kvar. Men icke intressanta i nuläget. Får mail direkt. Av andra.
Här har vi de som inte bara gillar bilder. (För det kan man tydligen göra nu) Utan även de som gillar presentationstexten. Och skriver det.
Så ska det se ut.
Män som endast skriver hej, hur är läget? Går bort med en gång.
Även de som skriver vad fin du är. Och inget mer.
Ja. Jag kan ändå inte pausa förrän nästa torsdag i alla fall. Vi får se.

Går igenom min bh-låda. Och för första gången någonsin funderar jag på om jag ska stoppa strumpor i bh.n i morgon. Jag har aldrig gjort det. Är det dags nu kanske. Nej. Det gör jag inte. Inte ens de där inläggen som ser ut som kycklingbröstfiléer ska ner i bh.n.  Jag ska ut på en liten AfterWork tidigt i morgon kväll.
Min relativt nya svarta klänning hänger på garderobsdörren. Redo för att användas.

