Såhär ett par dagar efter inloggningen på mitt dejtingkonto, vet jag inte riktigt. Jag har haft ett brett sökutbud där åldern sträcker sig mellan några år yngre. Upp till nio tio år äldre. Visserligen har jag inte kollat in alla som är yngre. (heller inte exakt alla äldre) Men. Ingen (förutom en endaste stackars som är kvar på min favvolista) sticker ut som i Honom vill jag maila med! Han verkar jätteintressant! Ska jag maila med någon bara för att? Ska jag lägga ner energi på någon som är lite sådär halvintressant?
För att det kanske kanske blir intressant? Efter ett tag. Vissa har ingen presentation. Vissa har inte skrivit så mycket. Jag vill liksom ha någonting att börja med. Något som man kan gå på. Andra kanske nöjer sig med att maila ett hej. Det gör inte jag.
Återigen. Är jag för negativ, trots att jag faktiskt bara rycker på axlarna och tänker jaha. Inte mer än så? Nähä. Ok.
Tinder? Nej. För ytligt. Och jag vill inte riskera att få en blockering där inne. Risken finns, även om vi borde ha kommit längre än så. Mycket längre. Och mycket bättre än så här.
Betalsajt? Nej. Så desperat är jag inte, och tror inte att det finns bättre män eller mer seriösa män därinne.
Puss och kram. Vi hörs lite senare.
(kanske kommer texten att uppdateras, vi får se)

EDIT Måndag kväll:
Det finns bara en enda som någonsin har blockat mej- Lustigt.
och honom har jag varken kysst, heller aldrig dejtat.
Lite lustigt, och jag har ingen aning om varför.

