Ibland kan jag fantisera. Fantisera och undra om männen på spårvagnen. På bussen. Jag behöver inte vara attraherad utav dem. Utan bara undra och tänka hur de egentligen har sex. Den unge propert klädde mannen. Killen med gubbkeps. Killen som troligtvis ska direkt till gymmet. Eller varför inte killen i slitna jeans som tyvärr har en stil och frisyr som sjuttio procent numera har. Snyggt javisst. Med stort skägg och håret i tofs. Men snart har väl alla män det.
Är det ömt och mjukt sex. Eller hårdare. Ingenting sitter i kläderna. Eller frisyren. Gillar dem förspel. Eller är det pang på. Ger de lika mycket som de tar. Eller är de egoistiska? Är de the rabbit, eller går det lugnt till? Jag får skaka lite lätt på huvudet för att få bort tankarna. Nästan lite generad över att tänka och titta på samma gång. Har jag dreglat? Nej. Och tur är väl det. Hade någon sett mina tankar. Hur allt virvlar omkring där inne i huvudet….

