*Den där om att jag inte frös i min lägenhet under hela vintern, men gör det nu.
Tog fram täcket. Igen.

* Den där om att jag äntligen efter ett par månader kommit ihåg att skriva in numret till fastighetsskötaren i mobilen. Hur länge kommer det ta innan jag kommer ihåg att ringa mellan klockan halv tio och halv tolv? Tre dagar so far.

*  Den där om att jag överväger att se avsnitt 1 på säsong 1 av Pretty Little Liars igen, för att någon (författaren?) har sagt att ”A” är med i första avsnittet. (Man vet ju vilka man kan utesluta nu. Liksom. Både döda och levande)

* Den där om att jag som snart trettiosexåring sitter på nålar när de visar sista avsnittet på säsong fem av Pretty Little Liars. FÖR ATT DET ÄR SÅ SJUKT SPÄNNANDE? Och vem ljög som skrev att ”vi tittare” får veta vem ”A” är i sista avsnittet på säsong fem?
HAN HADE JU MASK PÅ SIG.
Gick in på Imdb och säsong sex b ö r j a r i alla fall 2015.

* Den där om att jag är sugen på räkor, sushi, kräftor, krabba, 4 Gott-godis, Hasselnöts-Japp. (Vågar inte riktigt skriva mer nu)

* Den där om att nu blev jag kokhet under täcket. Igen. Samma visa varje gång.

* Den där om att ja, det var väl allt. For now.

