När jag promenerar från gymmet, ner mot spårvagnen sätter jag på The Weeknd. Hans röst är otroligt underbar. Rösten får mej att smälta. Blir varm trots att det inte är speciellt varmt ute. Jag går i min egna lilla värld. Distraherad.
Och tänker väl inte så värst mycket på allt omkring.
Blir nästan påkörd av en cykel när jag ska korsa gatan. Det regnar och huvan som egentligen inte ska vara så stor tycker jag, är neddragen över ögonen.
The Weeknds vissa låtar får mej att stirra ut genom spårvagnsfönstret. Fantisera. Igen. Blir freakin horny. Utvalda låtar kan bli bra ett förspel. Och ute regnar det, men inombords är jag tusen grader. Kinderna hettar till. Måste fixa det här.

Och eftersom det har gått ett par veckor, så blev jag glad av det där leendet som jag såg i ögonvrån igår eftermiddag efter träning och dusch.

