Jag bor numera i ett hus med hiss. Det innebär att jag måste åka hiss med människor. Jag är väldigt social. Men det här Vart ska jag titta nu då? Ska vi säga hej? Vädret är fint i dag- syndromet utspelar sig väldigt ofta. Tex på morgonen på väg till jobbet. Trycker på hissknappen. Hissen åker förbi mitt våningsplan. Och man tänker bara Nej. Vi är ett par stycken som åker hiss vid ungefär samma tidpunkt på mornarna. Ok. En kille är faktiskt snygg.

Sen det här med presentationstexter på dejtingsidan. Stavningen.
Man skriver JAG tycker om. Inte JA tycker om. Och varför skriver så många att ”Jag älskar att skämma bort dej med middagar och blommor. Kanske även en massage då och då.” Ja, jag gillar väl en och en annan blomma. Mat gillar jag också. Massage älskar jag. Men för guds skull. Jag är inte din ägodel som du ska passa upp. Överraskningar gillar jag. Men lite överdrivet att skriva en massa i en text.

Och tisdagens händelse var nog det roligaste på länge. So far. Haha. kan fortfarande le åt det.

