Tur var väl att jag kollade upp när jag hade tvättid nu efter träning, det visade sig vara i kväll istället för i morgon kväll. Kan verkligen behövas en rejäl tvättomgång här. Tog med mej fel träningsbyxor i väskan i morse. Varför vet jag inte, när jag har andra rena. Jacka plus halsduk åker ner i tvättpåsen. Bh.ar etc
Och nu är hela jag skrubbad ren. Jag vet inte vad det är, men det känns som om någon lukt att satt sig på kroppen. Har känt det hela dagen. Jag är den som ofta har haft något öppet fönster dygnet runt, för att vädra.  Men nu har jag öppnat alla fönster, (eller fönster i alla rum) så nu sitter jag här och fryser.
Åkte till hemmagymmet idag. Snick snackade lite med Ynglingen på löpbandet, var ett tag sedan. Hade tänkt att fråga lite saker, som hade varit bra att veta. men det blev inte av.
Ska försöka få tränat åtminstone lite varje dag nu. Så man kan vila sen.

På torsdag kväll blir det några öl nere på stan.
Fredag till lördag eftermiddag blir det en sväng ut till ön. Har haft så mycket med lägenheten att jag inte har haft en tanke på att åka ut dit. (Eller orkat)
Sedan är det fritt fram för andra idéer. Får se vad det kan tänkas bli.
Eller om det blir lugnt.
Hörs lite senare. Ska försöka få upp den där hyllan i hallen nu.
Puss.

