tumblr_lcjsj0aL4k1qe2gkko1_500_largeTisdagen går, och det är lugnare. Jag säger Tisdagspeppen! till K för att inte hamna i någon virvel av något. Tänker att en får peppa sig.
Åker till hemmagymmet. Tränar.
Faktiskt hyfsat himla bra idag med. Frågan är bara när jag ska kunna med att ligga med rumpan i vädret på leg curl-maskinen när det är mycket folk där. Nej. Jag vet. Det är ingen som kollar på min rumpa. Anyway. Duschar. Och när ska jag lära mej att nyfärgat hår plus träningssvett inte är en bra kombination. Det är som om alla kemikaliers odörer bara vill ut. Och sen skulle jag säga något. Men glömde av. Och sa att jag hade varit virrig hela dagen. Vad var det du skulle säga?! Vad var det du hade på hjärtat?!
Frågas det. Av Ynglingen. Och jag säger något. Mumlar nog. Men det hördes.
Och mumlet förstods. Det är viktigt att bjuda på sig själv.

