wpid-20150408_140542När jag insåg att vi hade eftermiddagsmöte med jobbet beslutade jag mej för att lämna träningsväskan i skåpet. Träna på torsdagen istället. Så får det bli. Jag kände på mej att det skulle bli ett snurrigt och sent möte. Det blev det inte. Resten skulle vi ta på måndag eftermiddag, då det definitivt blir till sent på eftermiddagen. Vi ska sitta i halvgrupper och en ville byta dag, så hon tog tisdagens och jag måndagens grupp istället. Passar mej bättre om en ska tänka på att vara lite alert i skallen. Åkte och köpte strumpor. Sjutton par. Det ni. När en svär otroligt mycket över alla dessa hål som uppstår jämt och ständigt. Så får det bli en uppgradering av socksen därhemma. Och nu sitter jag här och ångrar mej över att träningsväskan/skorna är på jobbet. För jag vill ju träna. Vad har vi (jag) lärt oss av detta? Ta med dej väskan för säkerhets skull. Man vet aldrig vad som händer.

