Alltså. Orkar inte? Hade tänkt att ta det där shoppandet/pimpandet för balkongen idag. Men orkar inte. Att åka in till stan tar ju bara tio minuter, men ska en längre bit än så. Även om det inte tar så himla lång tid. Nä. Jag orkar faktiskt inte duscha just nu, och ta på mej kläder inför en dags shoppande. Jag får plantera om mina körsbärstomater istället. Även paprikan börjar komma upp ur jorden.
Skivstång står på träningsschemat i eftermiddag. och det ska bli kul och behövande för kroppen. Ska försöka planera in mina träningsdagar så bra som möjligt inför nästa vecka. Och igår började jag kolla på Netflix-serien Bloodline. Såg hela sex avsnitt och den är bra. Hyfsat rofylld och lugn serie, där man inte sitter på helspänn hela tiden, men ändå tillräckligt intressant och spännande story för att fortsätta se.

