Det blev varken löpband på morgonen eller skivstång nu senare. Före detta grannen blev kräksjuk så jag åkte till gymmet tidigt på eftermiddagen istället. Pratade lite med Ynglingen om lite blandade saker. Det hade varit väldigt bra i fredags tydligen. Tänker att jag kan ju bli någon slags värd på gymmet, så kan jag vara med på de grymma stora festerna istället. Jag kan ju vara den som skriker ÖKA till folk, kanske själv skulle behöva ha en sån som skriker mej i örat, när jag står där inne och grinar under pms-dagarna. Min mage har nu i alla fall gått från en hård vattenmelon, till den ojästa deg som den brukar vara. Men vi pratade på, och stackars den lille killen som pratade först.
wpid-img_20150426_154047wpid-img_20150426_154111

 

 

 

 

 

 

 

Han gick tillslut. Sorry. Hade tänkt att han kunde ju hälsa till B att det hade ju varit roligt att få se honom en glimt under nästa vecka. Nu är jag nyduschad och snart ska jag äta. Börjar svartna för ögonen nu, så det är väl dags. wpid-img_20150426_154020

 

Och det är roligt att se hur mina körsbärstomatsplantor och paprikaplantor växer. Och eftersom det finns folk som aldrig, never ever äter godis. Så kan jag offra mej lite idag och äta lite för dem.
Ska bli så jädra gott. Kanske ska packa om träningsväskan med en gång också.
Puss och kram.
Hörs lite senare.

