High five på att jag var jättepigg OCH såg pigg ut i morse. När hände det senast? Ändå vaknade jag titt som tätt under natten/morgontimmarna. Har känt ett lugn i hela kroppen hela dagen. Inget stress what so ever.
Åker till gymmet näst närmast efter jobbet. Tjenixar glatt på tjejen som jobbar. Jaha. Har de bytt musik nu i omklädningsrummet. Tyckte det var himla fint med femtio, sextio och sjuttiotals musik därinne. På Hemmagymmet hör man finfina oftast lite äldre kärlekslåtar när man byter om. Det är fint det.
Äntrar gymmet, hälsar glatt på B som står därinne, han såg mest förvånad ut eller nåt när han sa hej, Eller ja, någon förvånad min i alla fall.
Men ärligt B. Kom igen.

Jag ställer mej på crosstrainern och tycker mej se söndagsdejten från häromveckan. Men. Det var det inte.  Vi har haft lite sporadisk kontakt under förra veckan. Men jag vill nog inte träffa honom igen. Å andra sidan hade det varit för himla kul med någon man kan träna med. Någon som kan sina saker. Jaja. Det blir väl inte med honom i alla fall.
Promenerar efter gym och dusch till en tygaffär för att hitta ett rött tyg till den solstolsdyna jag ska klä om. Hittar inte något fint rött tyg alls. Eller knappt ett rött tyg. Däremot började jag eftersvettas rejält. Kul på hjul? Nä. Inte så värst.
Tja. Well. Det är måndag. En kortvecka. Ledig fredag. Löning idag. Börjar bra.
Puss och kram.

Dagens träningslåt: Prince Ital Joe feat Marky Mark – (I wanna see more) Happy People

