Lördagen går och på eftermiddagen sms.ar jag med en gammal crush from way back. Texterna går fram och tillbaka ett bra tag. Vi har inte hörts av sedan förra gången och det kommer gå ett bra tag tills nästa gång. Om det nu sker ens.
Det slutar med att han återigen kommer hit. Denna gången har han med sig mat. Vi skrattar och pratar gamla minnen om förr.
Och ingenting är sig likt från den tiden. Ingenting.
10845909_819176758143804_1698904699241663498_nDenna gången är sexet mer upphetsande. Djuriskt. Mer hårda tag and it feels like I´m in heaven. Han får mej att komma två gånger och det behövdes rejält. Han letar i min lilla låda för att se vad jag har där. Har rensat ur en hel del säger jag. Men jag ser ändå hans lyriska ögon när han tittar ner i lådan. Han kliar mej i håret och bara en sådan sak gör att jag går igång. Det krävs inte mycket liksom..
Efteråt ligger vi och tittar på en film. Och sedan är det dags att gå.
Jag hoppar in i duschen och tar på mej joggingbyxor. Sätter igång en till film.

Vaknar tidigt på söndagsmorgonen och bestämmer mej för att åka till gymmet. Hade en tanke om att kolla in det röda tyg i den där tygaffären som jag såg förra veckan. Men det kan jag göra när jag har varit på gymmet näst närmast nästa vecka istället. Vet inte ens om de har öppet en söndag.
Jag kör inte på för fullt idag, eftersom jag ska på ett skivstångspass senare i eftermiddag med gamla grannen. Nu har vi inte varit där på två söndagar, så det kanske är dags.

Dagens träningslåt: Touch  – Basic Element

