Regnet utanför fönstret är i alla fall inte svinkallt. Vindarna blåser inte lika kallt som innan, och det är i alla fall ljust ute. Jag tänker fortfarande på mina planer som jag har. Vet dock ej när, eller hur jag egentligen ska göra. Det var bara någon flipp idé som jag kom på för ett par veckor sedan. En flipp idé som faktiskt är bra. Väldigt bra. Dock kommer den kanske att få en betydande utgång. Och jag kommer att få mina tankar och frågor rejält synade. Och det kommer nog att kännas ganska så naket. Men i nuläget har jag verkligen ingenting att förlora. Och ibland måste man göra saker som känns obekväma. Måste ta sig an saker. Syna sig själv och sitt inre. Ha det där modet som beskriver att man är en vuxen människa. Och inte ett litet barn. Fast barn är väl de som verkligen kan. Verkligen kan utmana sig själva genom att våga.

