Ok. Jag nyser. Ligger halvt utmattad i soffan och har ont i halsen. Solen lyser ute nu. Och det börjar bli varmt på balkongen. Jag packar ändå träningsväskan inför morgondagen. Så får jag se hur det blir. Vill inte bli sjuk just nu. Dock har jag tänkt ifall jag ska ha lite miljöombyte både från hemmagymmet och gymmet näst närmast ett par dagar. Eller längre. Jag får se. Men kanske är det bra att ha det. Nyttigt kanske.

Har rensat lite bland mina blogglänkar till höger. Dels för att vissa är för länge sedan färdigskrivna. Dels för att det finns en blogg vill jag skydda lite. Jag känner inte författarinnan i fråga. Vi har aldrig träffats.  Jag läser bara. Kommenterat någon enstaka gång. Insåg en sak i höstas, men glömde av det sen. Men kom på det nu. Och eftersom jag vet att det finns folk som läser och vet om denna blogg, som säkert har fört denna vidare, (you never know) så vill jag inte att de ska hitta dit.
Läs här istället. Denna är redan damaged. Och known.
Kommer vid ett senare tillfälle att lägga in nya blogglänkar istället, både nygamla och lite nyare.

