Jag mår betydligt bättre idag. Troligtvis för att jag är hemma och vilar och inte springer runt på jobbet. Dock ingen träning idag tyvärr, får vänta tills i morgon. Hade behövt göra mej av med rastlösheten som uppstår när en inte ligger dödssjuk hemma. Regn regn och åter regn. I stort sett exakt hela dagen. wpid-img_20150512_132643.jpgFick en idé. När det ändå regnar. Och inte behöver ha så mycket vatten. Jag beprövade och utmanade mej själv att ta utsidan på mina balkongfönster som jag inte vågat tvätta ännu. Bor man högt upp och inte vill riskera livet så väntar man tills man vågar.  Och är man kort och inte lång och inte har någon som kan ta tag i det.
Ja, jag tog en sopborste. Den är ny och har nog inte används mer än en gång tror jag. Men det funkade. Sprutade på ajax på den och skrubbade. Lyckades även med att skrapa bort löddret med en skrapa.
And guess what.
Fönstren är rena.

