Det blev ett styrkepass på en timma. Kändes helt ok idag. Även om jag gärna hade sett att jag hade tagit i lite mer på vissa maskiner. och varit där längre.  Hoppas jag hinner innan de stänger på lördag. Tror man inte ska säga att man känner sig awesome, grym på G och så vidare, för då kommer förkylningen fortare än kvickt. Ska börja säga att allt ligger på en rak linje istället. Ska ha min mens om en vecka, så man borde väl förstå att man kanske inte känner sig så fit just nu. Ständigt denna undran varenda eviga månad. Gånger två också. Om man lägger till ägglossningen. Ni män har det otroligt gött kan jag säga. Tåls att skriva fler gånger än en. Ärligt, det är ganska många dagar i månaden som en kvinna inte känner sig ”normal” i kroppen. En massa vätska samlas och så vidare.
Pratade lite med Ynglingen som jobbade, snäll prick den där.  Ser till att man får i sig frukost. Pratar om livet och så vidare. Han om någon borde få en medalj i gott kundbemötande. Glömde dock att fråga om fortsättningen på hans berättelse.
Nu sitter jag med hårfärg i håret. Och naturligtvis har jag planerat det så bra (NOT) att jag har tvättid om tre och en halv timma. Det är sol ute. Man är ledig. Och jag ska tvätta.  Men eftersom allt ligger på en rak linje, blir det en bra dag av denna dag också. Ska sätta mej och läsa ute tänkte jag.
Puss och kram.

