I en vecka har jag nu gått med förkylning i kroppen, som inte verkar gå över helt. Hyfsat lätta träningspass har det varit de få dagar jag har varit på gymmet. Och jag önskar jag kunde köra på rejält. Men icke. Får ju abstinens plus att jag känner mej mer plufsig än vanligt i kroppen om jag inte kan köra på bra. Jag bestämde mej för att köra lätt på skivstångspasset, istället för att avboka denna söndag också.
(Dock ändrades det också i sista sekund because that my vapendragare skulle träffa en bebis. Där blev jag faktiskt lite putt, och har fortfarande inte svarat på sms.et. Eller svarat på hennes tre samtal som hon ringde när jag redan var på gymmet.
Den där bebisen träffar hon väl rätt så hyfsat ofta ändå tycker jag)
Tankarna gick även till att ta ett crosstrainer-pass innan, men där fick jag tänka till lite. Kanske inte så smart att öka pulsen på det sättet. Och få andningsproblem. Var smart och gör inget förhastat. Tänk på hälsan. Typ.
Men jag var i alla fall på hemmagymmet. Växlade sedlar mot mynt och la mej i solariet en stund. Drack en kopp kaffe med tjejen som jobbar extra. Pratade en stund om allt och inget. Gillar´t. Fick låna en bok. Tackar tackar. Gick sedan in på gymmet och jag blev i alla fall svettig. Lätt pass idag med, men ja. Svetten räknas väl i alla fall.
Puss och kram. Vi hörs lite senare.

