Trots att hostan fortfarande sitter i, så känner jag mej hyfsat fit for fight.
Känner mej bättre och bättre i kroppen. Bäst att inte skriva för mycket nu.
Och i eftermiddag blir det endast konditionspass…
Kan jag få vara helt frisk nu eller?
Sen skulle jag inte bli det minsta ledsen om den lilla tjejen, hennes mamma, och äldre syster missar spårvagnen varje morgon i ett år framöver. Alltså. Hemskare skrikigare och störigare röst får man leta efter hos en unge på snart fyra år. Otroligt jobbigt. Inget hyfs heller. Varenda eviga morgon. Nej, inget adhd där inte. Och värre blir det när den äldre systern på cirka tolv tretton triggar den yngre. Every fucking early morning. Och det är ju inte så att man kan välja vilken plats som helst att sitta på heller. I och för sig skulle väl jag kunna ta en senare vagn. Men hamnar alltid på samma. Veronica Maggio på Liseberg i kväll? Eller stanna hemma en fredag för första gången på nästan två månader? Återstår att se. Skulle behöva dammsuga och dylikt, för tror inte jag hinner i morgon.
Puss och kram.

