Möter en från GO på bussen till gymmet näst närmast. Och jag tänker på en två stycken som jag pratade med om en grej. Och kanske kan jag fixa en sak. Som är rolig. Konditionspass på femtio minuter idag. Räckte.
Handlar resten av inköpslistan som jag glömde häromdagen. Alltid är det något en glömmer. Kommer hem och ser att fastighetsskötarna har varit här och fixat balkongfönstren. Så de sitter rätt. Tydligen ska man gnälla lite extra för att de ska förstå att det har nu gått nu två månader sedan jag lämnade extranyckeln, och han sa att de behöver vara två stycken för att fixa. Jamen, bestäm en tid då. Båda två. Ihop. Och fixa.
Planerna inför helgen ändras lite. Istället för Göteborgsvarvet i morgon (kolla alltså) blir det träning. Och istället för träning på söndag blir det söndagsmiddag.
Men lördagskvällen består. Med vin, ostar, kex och annat gott. Eurovision Song Contest på högsta volym. Och en massa prat.

