Ja. Jag la ju min fotbollsproffskariärr på hyllan redan vid femton års ålder. Men fotbollsintresset är ju fortfarande stort. Dock går jag inte på så många matcher i dessa tider. Tyvärr. Det blir mest på tv det tittas.  Men det är alltid kul att bli medbjuden på en fotbollsmatch.

wpid-img_20150601_183812.jpgwpid-img_20150601_215549.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kul kväll. Inga mål tyvärr. Noll noll Ifk Göteborg – Djurgården. Och lite småkyligt. I eftermiddag blir det ett konditionspass. Körde styrka igår, så det får vara bra med det. Man ska ju hålla hela veckan. Liksom. Och så jädra härligt att slippa ha laptopen på soffbordet numera. Att ha surfplattan istället. Gillar inte grejer överallt. Laptopen står nu på köksbordet, men där sitter jag ju i princip väldigt lite när jag är själv. Tisdag i vanliga ordning betyder spring spring spring. Vi hörs och syns snart igen. Puss och kram

