Efter en halvtimmes kaffedrickande och prat går jag ner till omklädningsrummet och byter om. Det blir styrka idag. Gick bra, men är bara där en timma. Har det lugnt på jobbet i morgon, och hoppas på lite mer än en timma. Det är lika bra att köra på. När jag kan och har lust,   ork.

Läser om sommarpratare. Många bra. Många timmar med lurar och prat i öronen i sommar. Jag är numera en våga vägra jeans. Dock blåser det storm, men redan i morgon ska temperaturerna gå upp. Sägs det. Saker jag måste köpa: Sport-bh, push-up-bh, balconette-bh, tshirt-bh, bikini. Ja, ni ser ju. M å s t e ha nytt. För stort, för slitet. Inte alla jag har. Men de flesta. Det bara blev så, helt plötsligt. Något hände där. Borde även köpa nya träningströjor. Så jävla tråkigt att köpa bara. Borde vara roligt, då jag love att  träna. Och mycket. Men har inte hittat mina favoriter.

