Måste verkligen köpa mej en ögonkräm. Jag är pigg, men ser ut som om Törnrosa blev väckt alldeles för tidigt ur sin skönhetssömn. Ögonen blir inte normala förrän långt senare på dagen. Åldern är ju inte tjugofem om en säger så. Är det därför? Fast, det här har väl dykt upp det senaste halvåret. Eller så ska jag testa att ligga helt still i soffan i kväll, och gå och lägga mej väldigt tidigt. Det har blivit en del spring fram och tillbaka nu de senaste kvällarna. Har inte kommit ner i varv innan det är dags för sängen.

Förvåningen jag såg när man plockade fram min ålder i datorn, efter att jag hade sagt tack om en ålder på tjugosex tjugosju. Ja, men det är ju inte så farligt. Ha. Nej. Så gammal är jag inte.

Ska försöka mej på en dag till, med konditionspass. Träningsväskan är med. Så man får göra det bästa av det bästa.

 

 

