Jag har inte varit på gymmet näst närmast på mer än en vecka. Inte sett någon. Inte sett B.s flackande blick, som tittar upp och ner på mej. Från ansikte. Till fötter. Och upp. Igen. Eller utan att säga något.
Eller inte ens titta upp, inte le. När vi passerar varann och jag hälsar glatt.
Jag som är en sådan trevlig och go tjej. Något galen ibland, men ändå rar. Rolig är jag också.
Det gick ju bra ett tag, det där. Att hälsa. Att vara glad och trevlig. Men sen hände det något igen. Vad vet jag inte. Kommer aldrig förstå mej på den karl’n.

Slutade tidigare idag. Åkte direkt till hemmagymmet var där i en timma. Gjorde det jag skulle. Har känts otroligt bra den här veckan. Med allt. Och jag hoppas att det fortsätter så. Med allt. Fredagsfeeling redan i dag. Hela dagen. Bringar gott inför helgen som stundar. Puss och kram.

