Sätter på en svensk reaggae lista på Spotify. Dansar när jag fyller på vatten och kaffe.Fan vad jag känner mej glad. Sätter igång plattången. Borde nog köpa mej en ny. Men den funkar ju i alla fall. wpid-img_20150606_205327.jpgOch för hundradeelfte gången sätter jag upp håret istället för att ha det utsläppt som jag hade tänkt. Skyller på blåsten denna gång.

 

Ja, för till skillnad från igår, så är det blåst om väldigt växlande väder. Ingen picknickfestival i år. Inte heller den festivalen som är på Heden, med massa artister. Utan det blir nationaldagsmat also known as hamburgare med pommes frites plus öl på en pub. wpid-img_20150606_205255.jpg

 

 

 

Mycket prat och skratt. Före detta kollega/granne M var tyvärr sjuk. Tog en öl för henne. Kommer hem lagom till Champions League finalen. Dock funderar jag på en film senare. 

