image

Får sova ut. Äntligen. Dagen har varit lugn. Skulle väl ha vilodag från träning idag, men före detta granne ville dit. Så jag sitter och pratar lite på hemmagymmet , dricker en kopp kaffe innan hon dyker upp. Det blir ett lugnt pass. Har trots allt varit där sex dagar denna vecka. Planterar om paprika och körsbärstomatplantor. Och hoppas på att de kommer att växa lite. Dock tror jag att jag får köpa mej en körsbärstomatplanta modell större. Kanske är det den kalla våren och brist på sol. Kanske är det mina icke gröna fingrar som är orsaken till växtstoppet. Nu har fyra plantor vardera blivit två av varje istället. Jag har haft en otrolig stor energi denna veckan. Oklart varifrån den kommer. Såhär många dagar i rad. Otroligt pigg, glad och ingenting jag grubblat över i stort. Mer än små små tankar. Det vanliga. Nästa vecka är det lite blandat med aktiviteter. Mer om det senare. En lugn söndag. Inte mer än så.  Puss och kram.

