Sömnbrist. Vad är det för ord egentligen? Jag må se pigg ut. Men i morse vaknade jag bakis. Utan att ha druckit en droppe igår kväll. Huvudet må va trött. Men kroppen säger nej, det är fortfarande ljust ute. Kan ju inte sova nu. Nejnejnej. Vara vaken is the shit. 
Så när jag steg in på hemmagymmet, efter att ha tvättat en snabbtvätt och inte ens orkade vänta på torktumlaren. Utan hängde upp det jag tvättat i lägenheten. Var jag så snurrig i ögonen att jag inte ens orkade fyra av ett stort leende när jag kom in. Men pratade lite i alla fall med Ynglingen. Fick gjort ett hyfsat bra pass. Dock måste det vara fel på kilometervisaren på crosstrainern. Förväntade mej två kilometer  mer än vad det stod. Brukar inte vara så lite efter en halvtimme.  Jag vet ju vad jag brukar köra efter tiden. (Nej. Det är inte jag. Det är crosstrainern) Fem maskiner senare och jag var klar för kvällen.
Skulle frågat om en sak. Men glömde.
Och jag tror det är bäst att jag bestämmer redan i kväll vad jag ska ha på mej i morgon. Om jag är lika snurrig i morgon bitti, kan det bli vajsing. Som i morse. Fick låna en säkerhetsnål på jobbet, så inte tuttarna skulle ramla ut på väg hem. Lyckligtvis vågade jag ändå gå och handla i denna konstiga utstyrsel.

