Jag vet inte om det blir en eller två öl ute i kväll. För min del kan jag vänta en stund med dessa två öl. Vi har inte pratat vidare om det på två veckor nu, så vi får väl se om vederbörande vill i kväll, eller om vi ska vänta tills om några veckor.
Ska ut på ett afterwork event i morgon kväll, så det räcker väl. Träningsväskan är i alla fall packad, och kör konditionspass i dag.
Igår sprayade och  torkade jag bort lite ingrodd snus från behållaren på crosstrainern. Att inte vissa kan lära sig att spotta ut både snus och tuggummi innan de äntrar träningslokalerna. Och jag kan ju inte bara låta det vara om jag ser det när jag använder den crosstrainern. Sa att jag kan ju komma hit när jag har grov pms och skälla lite.  På ungdomarna, eller vilka det nu är. Men å andra sidan kanske man inte ska visa sin Häxan surtant-sida heller. Kanske mer åt den pedagogiska sidan. Fick klätt på mej lite mer anständigt i morse i alla fall.
Puss, hörs sen.

