Promenad? nej, det blev ingen. Däremot åkte jag till hemmagymmet. Vet inte riktigt vad som hände idag. Men jag hade nog all ork jag kunde få. Trettio minuters crosstrainer, där jag ökade leveln/motståndet med tre fyra steg än vad jag har haft som max innan. Vad fan hände? Därefter sextio minuters styrka, där jag ökade vikterna. Fick peppande ord och det var väl det som gjorde att jag gick över till en maskin som jag faktiskt aldrig har haft med att göra innan. Why? I don´t know raringar. Däremot glömde jag ta både legcurl och en av ryggmaskinerna. Jaja. Nästa vecka ska jag ge mej på crosstrainern på gymmet näst närmast. De är ju lite annorlunda.
Så watch out B raring. Nu kommer jag med ett leende.

Dagens top fem träningslåtar:

Calvin Harris – Pray to God. 

The Seeking – Yours forever

Avicii – Lay me down

Bonnie Tyler – Holding out for a hero

Eddy Wata – My dream

