Tisdag i vanlig ordning. Med allt vad det innebär.

Lusten brinner fortfarande. Ni vet när man ser och vill slita av kläderna och bara råhångla. Pang på rödbetan bara. Hångla upp någon man i nån liten skrubb.  Komma ut rödmosig om kinderna. Rufsigt hår. Kläderna på sned.
Och känna åtrån. Känna begäret. Känna kraftiga andetag. Värmen. Lusten.
Tungan är ute likt en törstande hundvalp. Ögonen öppna. Vårkänslor i juni? Well. Våren är ju sen i år.

Åker till gymmet efter en liten middag med jobbet. Mätt och belåten, ställde jag mej på löpbandet. Powerwalk var det enda jag orkade med i dag, efter denna matporr jag blev varse om. Desserten kunde jag inte heller låta bli. Not so good att vara proppmätt när man ska vara grym på gym. Men det räckte och blev över idag. Har ju planerat två dagar till innan midsommar.
På tal om det. Gymmet. Har ibland tänkt på hur det skulle vara att kyssa B. Ingenting jag vet något om. Har ju inte ens fått en kram liksom, Men ibland är det något jag tänker på. Det liksom bara ploppar upp i huvudet sådär ibland.

