Känslan när man släpper ner handväskan. Samtidigt som träningsväskan faller ner på andra sidan om dej. Pustar ut. Tre dagars ledighet. Det blev ett ok pass på gymmet näst närmast i eftermiddags. Tog inte i för kung och fosterland, men hyfsat mycket att redan ha träningsvärk under rumpan. Nu blir det pausvila i två och en halv dag. även om jag har haft mycket energi de här senaste veckorna, har jag inte fått så mycket sömn. Jag skulle hellre skriva att jag hade en man hos mej, hot sex. Med mycket närhet. Men då skulle jag fara med osanning. Nej. Det är ljuset som fortfarande spökar. För trots att jag har mörkt i sovrummet, så är det svårt ändå.

Jag känner att jag har lite saker att reda ut. Få reda på. Fråga. Har ett par veckor på mej, så det ska nog kunna fungera. Redo för det nu. Vet att svaren finns i vetskapen. Och det är nog dags nu. It´s time.

