Jobbar som vanligt. Tränar som vanligt.
Igår kväll bestämde jag mej för att åka med Me Myself and I en vecka till Spanien under semestern. (bokade i kväll) Tjooohooo! Lägenheten är ledig. Det ska bli både kul och lite spännande att vi två åker ner ihop. Som hon själv skriver blir det en vila och slapparsemester, med lite vin. Hon springer på strandpromenaden. Jag powerwalkar. (Nä. Ingen ska få se mej springa där nere.) Och det är lustigt. För om jag hörde rätt stad igår eftermiddag? Så kommer vi att vara där nere samtidigt som en annan. Trodde det var Alicante som var målet, men det var en annan stad. Där ser man. Bäst att fråga igen.
I morgon eftermiddag får vi se om det blir en liten liten afterwork med folket som jobbar i samma byggnad som jag. På eftermiddagen. Eller inte. Lappen sitter kvar på dörren i alla fall. Men packar en träningsväska i fall att. Även om jag fortfarande sover otroligt dåligt på veckodagarna just nu, så har jag ändå energin kvar för att vara där. Vi får se hur det blir med det. Konstigt är det i alla fall. Förra året vid den här tidpunkten innan semestern var jag så slutkörd att jag började gråta på jobbet. Det har visserligen inte varit lika tufft läsår som förra. Märkte av det redan under den tidiga hösten. Och jag har ju faktiskt varit skadefri ett helt år snart.
Nio arbetsdagar kvar.

