Naturligtvis blev dagen mycket bättre med mer sömn i bagaget. Jag frågade min partner in crime på jobbet vad gäller sömnlöshet, hur hon hade haft det i natt. Prata inte om det sa hon. Men jag. Jag var åtminstone mycket piggare. Ska nog ge de där öronpropparna en chans till i natt. Men ärligt, får ni in dessa gula saker in i örat på ett kick? Spelar ingen roll om jag formar dem, de vecklas ju ut nästan med en gång. Sen hör jag mina egna hjärtslag också. Skulle det inte bli tyst liksom?
Lugnare på jobbet. Men fixar och donar inför stängning.
Sms.ade tjejen som jobbar extra på gymmet om hon var där. kom hit skrev hon. Åkte dit, och pratade både med henne och Ynglingen innan jag körde en timmas pass. Ett hyfsat lugnt pass i dag.
Men blir typ jättesvettig efter bara en kvart på crosstrainern. Medan andra typ fryser. Nej. Det är väl inte speciellt varmt där inne nu, när det är vinter utanför fönstret.
Trots j u n i. Så vete tusan varför jag svettas som en galning. Lugnt pass. Men veckan är ju inte slut än. Och man ska väl hålla kroppen.
And guess what. Jag och Ynglingen kommer att vara i staden i Spanien samtidigt i sommar. Så det är väl väldigt självklart att vi ska ses någon kväll och dricka lite vin och öl. Han frågade om vi var pub eller klubb. Jag sa pub. Så himla roligt det här.
Sju dagar kvar till semestern.

