Jag såg en fläck på köksskåpet tidigare i kväll. Det skulle jag inte ha gjort. Helt plötsligt såg jag fläckar överallt. Så med trasa och Ajax gick jag bananas i köket. Det är värst vad man ser saker när solen skiner in genom fönstret. Sol ja. Värme. Nej.
Helgen som stundar kommer att bli lugn. Tänkte ge mej på sprayfärgen. Städa balkongen.
Och besöka mitt andra hem. (ja, ni vet vad jag menar) var där i dag på hemmagymmet för jag skulle prata lite. Och dricka kaffe. Med båda två som jobbade. Men det blev ingen lång stund. Älskar verkligen när folk kommer och sätter sig bredvid. Men just då kunde man ju inte prata som vanligt. utan det blev mer allmänt istället. Tjejen som slog sig ner, har jag aldrig pratat med. På riktigt. Bara sagt hej.
Men hon babblade på. Plus att hon sa att jag hade kört på som fan på gymmet. jasså sa jag. märker inte så mycket av det. Förutom brösten då. Men vi märker det sa hon. Så tydligen märker och ser folk som jag inte känner, att min kropp har förändrats. Kul. Men blev lite förvånad att någon jag aldrig har pratat med bara ploppar upp sådär. Men motiverande! Jaja. Vissa ställen på kroppen är ju detsamma. Som vanligt.
U21-laget spelar semifinal i EM mot Danmark på lördag. Tål att ses på. Nu får de ju spela i OS nästa år också. Tjooohooo!
En arbetsdag kvar till helgen.

Vill förresten ha förslag på rubriker till inlägg här i bloggen. Vore kul att köra en sådan omgång igen. Länge sen nu. Blir ju lite av slentrian här i mitt liv. Alla bidrag är välkomna!
Puss och kram.

