First of all: HURRAA! JAAA! EM-guld i fotboll U21! Finally!! Började typ lipa igår. Dessa killar alltså.

Alltså, sen är jag är för himla pigg trots att det är precis i slutet nu. Äntligen kommer värmen. Äntligen. Och det lagom till semestern. Det märks om inte annat inne på jobbet. Hur länge den stannar, det får vi väl se. Egentligen skulle jag åka till gymmet i vanlig ordning efter jobbet. Ändå inget planerat just idag på eftermiddagen. Med tanke på att jag troligtvis inte kommer att vara där fredag till söndag. Och så skulle jag säga hejdå ha det så bra. Ha det så himla kul.  Men får istället lite senare säga hejhej, hoppas det har varit bra. Hoppas det har varit jättekul.
För efter att jag har åkt till mina chefers kontor en bit bort, skrivit på uppsägningspapper kommer jag att åka och dricka en eller två öl nere på stan.
Det är tur att Ia läser mina suktanden efter öl i solsken. Får passa på att fira lite. Såklart.

