Sovmorgon. Sen sticker jag till gymmet. Pratar med en kaffe i handen med Ynglingen en stund om filmer, serier. Och jag kommer att banna honom om han inte ser Twin Peaks. (ska se om den åter igen innan den nya kommer ut tvåtusen sexton, efter tre gånger varav en var den första gången på tv i början på nittiotalet) Denna kultserie, som man måste ha sett.
Jag är f o r t f a r a n d e rädd för BOB.
Tänkte på serien igår kväll, och jag fick dra in fötterna under täcket. Så inte BOB ska kunna ta mej.
Gör ett ok pass, åker hem. Duschar. Ser i kapp Empire och True Detective.
Tänker sedan att jag kan ju åtminstone skruva loss lite knoppar på tre garderober och tre överskåp. Och bara börja lite lite smått med att måla….
Yeah, right. Jag tog dessa. Sen kollade jag mej runt omkring. Måste ju bara måla runt om också. Så det blir samma vita färg. Det hela slutade med att jag även målade alla lister in till kök, sovrum, badrum och vardagsrum. (har stört mej på dem länge)  Under alla garderober och slutligen runt en glasruta. Började se dåligt, med tanke på att jag till slut målade i halvmörker.  Så nu får jag väl måla resten av garderoberna i morgon eftermiddag e f t e r allt annat jag måste göra.
Sen får det vara slut med målandet tills efter resan. Kan ju inte ha ha kaos här hemma när jag får fint Stockholmsbesök till helgen inte. (dock kanske jag behöver hjälp med att ta bort dörren in till vardagsrummet, om mina muskler inte klarar det själv.) Men i morgon kväll ska jag ligga i soffan och äta choklad tänkte jag.
Puss och kram.

