Det är mitten på juli. Två veckor har gått på min semester. Ingen direkt värme än så länge. Och det ska mycket till att jag redan nu börjar tänka på hösten. Hösten som alltid är en nystart för min del. Oavsett vad. Förra hösten blev jag med ny lägenhet.
Peppade mej själv ännu mer vad gäller träning. Efter ett halvår med lite skador som bromsade, även om jag fortsatte med allt.
Hösten tvåtusen femton. Nytt jobb.
Och lite lite mer utmaningar på andra områden. Fortsätter att utmana mej själv i träning. Och det kommer att bli lite mer skärpning för min del. Något annat jag även kommer att se till är en skärpning på vissa andra. Ja. Jag skriver skärpning. Det behövs en stor förändring även där. Oavsett vad.
Kanske rent utav skriva upp vissa rutiner. Som jag glömmer av så fort det går lite för fort, eller så fort jag hamnar i en liten svacka.
Glömmer liksom av att ta hand om mej själv då. Men först fortsatt semester. Augusti på gång.

