Efter en kall dusch på tisdagskvällen beger vi oss återigen  ner på stan. Vi strosar, provar solhattar, kollar på folk. Äter god fisk med en kanna Sangria. Svetten rinner återigen. Och ingen idé att ens sätta på någon make-up. Äter glassen som är så god. Beslutångest deluxe. Så många smaker. Så varmt. Dricker ett glas rödvin på terassen innan jag äntligen får sova gott. Ac.n och fläkten på högsta. Och jag sovit gott. Vaknar upp till en fin onsdag. Vi tar på oss träningskläder. Svetten rinner när vi powerwalkar till piren. I morgon, eller senare tar jag kort där. Svetten sticker i ögonen flera gånger och på tillbakavägen är det jag som går i skuggan under piren. Underbar frukost på terassen. Läsa bok i solen. Sola. Och nu har jag börjat komma ner i varv. Svetten rinner of course. Svullen fortsätter jag vara. En kall dusch snart. Och vi ska traska ner de tre fyra minuterna till stranden.

image

