Tänkte att jag skulle ta den sista delen av hallen och måla klart. Så hela är vitt och slutfört. Sagt och gjort. Tog första omgången i morse. Därefter begav jag mej till affären och till sist gymmet och hängde lite över en kaffe med de som jobbade. Fick gjort ett bra pass i dag, med lite andra övningar. Ska göra dem i morgon förmiddag med, när jag ska dit med min gamla granne. När jag kom hem tog jag andra omgången med färg. Och väntar nu på att det absolut sista, förhoppningsvis lagret ska på. Sen är jag ta mej tusan klar. I morgon ska jag skruva upp hyllan, sätta upp spegeln och hängaren. Och komma på något sätta att dölja den fula strömbrytarlådan som de så käckt har satt mitt på väggen och inte längst in. Sen väntar även knoppar till garderoberna. Eller om de som finns, passar in. Så länge. I kväll ska jag tvätta, så det blir lugnt här.
Hörs sen.

