När jag åkte i väg på eftermiddagen med före detta granne/kollega M. Hem till J, kände jag mej snygg. Rejält snygg. Kroppen har sjunkit in sedan resan. Tränat fyra dagar i rad, och jag kände mej rätt så grym. Så kände jag mej inte i morse när jag vaknade med ett öga. Just ja. Sminkade inte ens av mej igår. Hemma hos J tog vi det lugnt. Drack kaffe. Drack lite vin. Och bara snackade ett tag.
wpid-img_20150729_162811.jpgwpid-img_20150729_163129.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Satt på balkongen och rökte. Pratade ännu mer. Jag uppdaterade lite om vad som hänt, och vilka planer jag har inför hösten. Vi pratade om allt annat. Började laga mat. God lax med sås, ris och sallad.
wpid-img_20150729_181126.jpgwpid-img_20150729_201532.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Det blev en fin och pratsam kväll. Kunde dock ha låtit bli den sista ölen innan hemgång. Den kändes. Tydligen missade vi jordbävningen i Göteborg igår kväll. Jahaja.
Idag ska jag försöka vara hemma och ta det lugnt hela dagen.
Puss och kram.

