När vi var i Spanien och den där fredagen när vi träffade Ynglingen, fick jag höra att några tyckte det var lite konstigt att vi skulle ses där. När vi var där samtidigt. Vad är det för konstigt med det? Undrar jag då. Vi pratar med varandra väldigt mycket. Jag får tips och råd om träning. Vi pratar om andra saker. Jag fick även höra lite om detta i morse, när jag var där. På hemmagymmet. Jag ryckte lite på axlarna och Tja.  Well. Ignorerar det. (Ingen är sur, men att vissa tycker det är konstigt) Att äta lite mat, dricka lite drinkar med Ynglingen OCH Me myself  and I. En kväll. Jag ser inga problem med det. Gör ni? Det var liksom ingen dejt vi var på. Bara två (tre) som var på samma ställe i Spanien samtidigt. Och gillar att snacka med varann. Hade det varit annorlunda om jag hade träffat Tjejen som jobbar extra där nere?
Att gå ut och träffa en medlem från träningskedjan i Spanien….Liksom. Eh, är det inte lite lite värre att flirta och ligga med flera medlemmar inom träningskedjan som andra har gjort?
Än att äta lite mat? Eller är det för att det var i Spanien? Ett råd till er: mind your own business. Puss.

