Ni som tror att jag kommer att sluta klaga på värmen när man har börjat jobba igen efter semestern, kan ju sluta läsa nu. Fötterna svullnar. Kroppen svullnar. Allt sitter tajt efter arbetstid. Jag orkar inte lika mycket på gymmet. Men jag är ändå glad. Så det så. Nä, jag int  bitter.
Kokhet lägenhet också.
Åkte till hemmagymmet efter jobbet. Kramade om Ynglingen med ett stort leende som är tillbaka efter semestern. Pratade lite med honom och T. Roligt att ses! Ja, träningen går väl. Varmt..
Handlade ungefär hälften av det som stod på köpelistan. Resten kanske  jag tar i morgon efter jag har varit på restaurang med mamma, pappa och min ena bror som är på besök från Stockholm. De hämtar upp mej på jobbet. Så vilodag från träning.
Men har bestämt att jag inte ska gå ut i helgen, och lägga fokus på träning istället. Den där bollen med handtag (ja, inte fan vet jag vad den heter) som jag helt plötsligt har börjat älska. Den med tiokilos vikt har gått i sönder fick jag höra idag. Jag handlade fyra nya träningströjor igår. Därmed kan jag stryka det från listan. (Har ju köpstopp förutom vissa saker)
Nu ska jag smörja in mej rejält med lotion. Fila ner naglar som börjar bli fula. Tja, fixa lite med andra ord. Puss.

