Nu är det så att jag inte ogillar den här kvinnan på något vis alls. Vi känner varann inte. Så. Enough about that. Men jag blev tyvärr varnad för henne förra veckan. Hon hade sagt en grej till mej, att jag hade sagt en grej.  Och det är ju omöjligt. Eftersom det var tredje dagen. Jag som inte gillar drama, sa inget. Men tog upp det en snabbis med en annan. Att antingen har hon hört fel. Eller så hittar hon på. För jag kände mej lite dum.
Så den här annan sa lite saker eftersom du sa det här nu. Fick höra att jag inte ska prata om mitt privatliv med henne bland annat. Fått någon annan att gråta. Men lite gullig är hon. Ändå.
Idag åkte jag till gymmet näst närmast för att försöka orka med ett konditionspass. Det gick ju. Men efter att ha testat tre gånger på löpbandet med ett par nya skor. Så. Nej. Dessa skor får endast bli för andra pass. Jag har redan ett par sulinlägg i dem, och det skaver och foten ruckas. Kan ju testa när det blir kallt igen.
Hoppas på ork på gymmet i morgon. Annars blir det i helgen. Har fått handlat.  Städat. Gjort i ordning städskåpet som såg ut som om någon hade kastat in en handgranat. Grejer huller om buller. Ska ju ta det lugnt i helgen.  Men funderar på de där fönsterna..

