Ni får ursäkta.  Jag har sagt att jag inte ska fixa, eller komma med nya idéer till lägenheten. Egentligen är den ju klar. Egentligen behöver jag inte göra något. För den är väl bra som den är. Förutom tavlor då. Och kanske byta ut lite inredning.  Skulle jag få byta ut en möbel, så blir det soffan. Men då ska man ju satsa lite pengar på det.
Kom på nu att jag har ju ett par hyllor i källaren och kanske skulle man sätta upp dem i badrummet istället för det höga badrumsskåp som står där idag. Har ju ett mindre badrum än i gamla lägenheten. Och det märks. Det funkar bra som det är i dag,  och hyllorna är inte svarta som jag vill ha. Utan i ek. Jag har ju fortfarande inte kommit så långt att jag har köpt en egen borr. Heller. Kanske ska skriva upp det på den där endast prioriterat saker att Köpa – listan.
Så ni får ursäkta tjatet om att fixa som kommer då och då.
Och nä nä nä nä. Nu tar vi (jag) det lugnt.
I n g e t fixande på ett tag. Jag har ju lovat det.

