Jag försöker inte att prata om mitt privatliv så mycket på jobbet.  Känner inte riktigt för att vräka ur mej en massa saker. Lite har jag dock berättat. Men mycket är dåtid. Men jag har inte riktigt fått grepp om vissa ännu. Vet inte riktigt var de står.  Och det här är en annan del av mej som jag visar. Jag brukar vara den som berättar mycket.  När någon frågar. De vet om att jag tränar på träningskedjan. Även en annan är inom samma kedja. De vet att jag är singel.
Ensamstående utan barn. Men vet inte om jag träffar någon eller inte. De vet att jag flyttade till ny lägenhet för snart ett år sedan. Men vet inte vilken sida jag står politiskt. De vet om min helg, men vet bara att den var bra. Med vin, träning och gott umgänge.
Jag känner inte riktigt för att öppna mej. En helt ny sida av mej själv har framträtt. Kanske beror det på att mitt mål var att komma bort från den stadsdel jag jobbade innan. Det var det viktigaste. Kanske för att jag vet att jag känner att jag vill jobba med något annat. Kanske verkar jag tyst ibland. Kanske är jag för trött på mornar för att vara den som är jättesocial.
Även om jag är den som är social. I vanliga fall.
Sommaren är slut. Skolan har börjat. Och kidsen är tillbaka på gymmet.
Puss.

