image

Fredagseftermiddagen börjar med att jag tänker jag orkar fan inte mer. All rasistisk propaganda. Alla stackars flyktingar. Så jag gråter. Med ett nysminkat ansikte. Men rödgråtna ögon är ju ingenting jämfört med allt som händer just nu. Gråter bara jag tänker på det…
Men jag tar mej samman.  Går ner till spårvagnen, möter upp före detta kollega/granne M och hennes nuvarande granne M. Åker till Liseberg. Möter upp Gamle kollega J med flamma. Väldigt kul att få träffa henne. Och han ser väldigt kär ut. Handlar öl. Lyssnar på Thåström som står efter många många år, på Lisebergs stora scen. Fick höra Fan fan fan.image

Jag är nöjd. Även om inte Var är vargen, Du ska vara president kom. Sms,ar med Ynglingen under kvällen. Jag och gamla grannen M möter upp honom och hans vän. Vi tar oss vidare ner till John Scotts för en öl för att möta upp Jen där hon är med sina vänner. Pratar lite. Om allt möjligt. De går efter ett tag, och jag M och Jen åker hem. Jag är nöjd med kvällen, Och kul att se Ynglingen en sväng. Vaknar tidigt. Somnar om med öppet fönster. Vaknar. Tar på mej träningskläder, fixar kaffe. Och snart ska jag dit.

