image

Dagen har varit bra. Trots att jag har känt mej som en Mia Skäringer karaktär. Det är ju ingen idé att sminka sig, det går ju ändå inte att polera upp en bajskörv. Huvudet har då och då känts som en tunna med grus. Men har ändå varit på hyfsat bra humör. Har kört på. Ingen idé att stanna upp. Då jag känner av kroppens signaler.  Bättre blev jag när jag kom till hemmagymmet. Bättre humör. Och bättre i kroppen. Jag och en annan medlem fick kaffe, pratade lite medan Ynglingen både satt och stod. Har faktiskt inte pratat så mycket med den andre medlemmen innan idag. Bara sagt hej och så. Men han verkar trevlig. Nya hörlurar, och passet gick bra. Även om jag inte tog i för fullt. Duschar. In till affären då apoteket hade stängt. Preppa med ny nässpray om så behövs. Huvudvärkstabletter likaså. Måste fixa mer stärkande för naglarna. Får inte glömma dem. På ett par veckor har de gått från fina långa starka. Till något jag egentligen vill gömma. Jag hoppas jag kan hålla humöret på topp i morgon. Att jag känner mej bra i kroppen. För att vara i ett mellanläge i någon slags förkylningsprocess är ett stort ogillande.

