wpid-zfrrhgj0vi.pngDet går bättre och bättre på jobbet. Trots att just denna veckan är lite körig. Sjukdomar, vikarier som helt plötsligt är sjuka. Olika möten. En allvarlig incident igår eftermiddag. Dock inte mitt jobb, men på området som involverade alla. Tystnadsplikten råder. (I alla fall här inne)
Jag känner mej ofräsch när jag åker från jobb, trots uppfräschning. Möter Mannen med kaffet utanför gymmet idag igen.  Och så röker du innan du ska in på gymmet? Säger han. Hur fan kunde han se det? Tänker jag. Vi möttes ju i dörren.  Icke bra. Alls. Kom med en bortförklaring som inte var så bra. Vi pratar en stund, och han säger vi hörs.
Ja, om du ger mej ditt nummer tänker jag när jag går in. Får en kram av Ynglingen. Tränar. Dricker kaffe med honom efteråt. Vi går och handlar. Fixade kaka till i morgon, då mina föräldrar kommer hit och hjälper mej borra upp hyllorna i badrummet.
Något får jag väl bjuda på. Så det blir kvällsträning i morgon. Känner mej piggare trots fortfarande lite förkylning. Får väl göra en gigantisk kur snart. Men kanske gjorde den lilla lilla whiskeyn något bra. För trots det lite snor, är jag på gott humör. Puss.

